Limone cup 2012
Her kan du følge Limonturen 2012, med rapportager og billeder fra turen, skrevet af forældrene.

Torsdag: Pakkedag

Så er det blevet torsdag. kl 9:45 skal hytterne være afleveret. Vi drager derefter i samlet flok ned til Garda by, får en god Pizza, så alle er mætte til turen hjemad. Vi køber ind, så vi har til aftensmaden under vejs. Planen er at ramme grænsen ved åbningstid kl 06:00, hvor vi kan få morgenmad. Endelig hjemkomst forventes omkring kl 10

Ondsdag:

Markedsdag. Alle hold drager på marked i Lazise, hvorefter u15 og u13 drenge skal ud og spille deres sidste kampe.
Vi er lidt mærkede af det dårlige danske resultat på San Siro, men det var trods alt en stor stor oplevelse.

Onsdag tog vi på marked i Lazise. En dejlig gammel hyggelig by med marked på havnepromenaden. Alle havde mulighed for at få handlet lidt ind og få prøvet at "prutte" om prisen. Kl 11.15 tog U13 drenge og U15 drenge afsted til dagens foldboldkampe. Resten af Limoneholdet U13 piger og U14 drenge, der ikke skulle spille flere kampe blev i byen Garda, hvor de fik lov at få pizza til frokost. Det var et stort ønske fra alle sider at vi skulle prøve pizza i stedet for sandwich til frokost. Der blev hygget og handlet lidt mere ind i den lille by. Derefter var der tid til en kold dukkert i poolen - ikke alle havde lyst til at hoppe i det kolde vand. Endnu en sjov dag på vores Limonetur.

U15 drengen, som var i kamp tabte deres første kamp 2-1, men vandt de to efterfølgende kampe, mod bl.a. et russisk hold. De endte på en flot tredjeplads

U13 drengene fik også spillet deres sidste placeringskamp, og endte som nummer fire i deres 6 holds pulje.

Om aftenen var u15 drengene i Garda for at spise Pizza, og vi mødtes alle i Garda kl. 20:30, hvor vi fik is, efter at Pia havde overtalt ismanden til at forlænge åbningstiden med to timer, for at kunne sælge 75 is, det var ikke noget problem.

Tirsdag: Dagen started med morgenmad kl 7:45, bussen klar til afgang kl 8:30.

Første kam var u14 drengenes sidste kamp i Limonecup, så det var nu, de skulle være klar, hvis det skulle blive til en sejr på italiensk grund. Drengen var klar fra start og kom først på bolden i de fleste situationer. Pause stillingen var 2-0 til Resenbro.
Anden halvleg started lidt som første sluttede, men pludselig taber Resenbro bolden højt på banen og der er reduceret til 2-1. Nu så det ud til at det skulle ende som gårsdagens kamp, men et straffespark og 3-1 lnede. Alligevel skulle modstanderen lukkes ind i kampen igen, og får reduceret til 3-2. Drengene viste derefter, at de ville vinde en kamp, så god indstilling og fight sikrede Resenbro en sejr på 5-2.

U13 pigerne spillede en utrolig god kamp med rigtig mange målchancer. Vi kom foran med 1-0, men Bredballe fik udlignet på straffe. Kampen endte 1-1. Pigerner blev nummer to i puljen - vi er meget tilfredse og stolte.

U15 drengene var i kamp mod Dalums meterrækkehold, og fik da også kamp til stregen. Efter at have udlignet til 1-1, satte Dalums nummer 9 lige tre mål ind, og kampen endte 4-1 til Dalum.
U13 pigerne efter deres sidste kamp hvor de havde alt spillet og alle chancer, men endte alligevel med at trække en uafgjort.
U15 drengene lige inden deres første kamp.
Tage har netop sat drengen op til deres sidste kamp, alle mand er 100% klar
U15 drengene på lægter, hepper entusiatstik på U14 drengene
De glade u14 drenge efter deres sejer på 5-3
Mandag:
Efter en regnfuld dag, med baner med bedste kvalitet af italiensk mudder har vi dagens resultater.

U13 drengene spillede første kamp uafgjort 2-2 og vandt anden kamp 5-2 og missede finalen med 1 enkelt mål

U14 drengene tabte første kamp  0-4, efter en meget sløj indsats i første halvleg. Anden halvleg blev meget bedre, og anden kamp blev startet flot. Drengene kom foran 2-0 i første halvleg. Kadancen faldt dog lidt i anden halvleg og modstanderen kom med en helt anden gejst ind i kampen igen, som endte 2-2

U13 piger spillede to kampe. Første kamp var mod et velspilende hold fra Skals BUB88. Vi tabte desværre 4-0, selvom pigerne kæmpede med alt hvad de havde i sig i silende regnvejr. Anden kamp blev spillet mod Bording og her gik det rigtig godt for pigerne. Pigerne var kampklare og lysten til at vinde var til stede. Det var en rigtig god og spændende kamp som vi vandt 8-5.

U15 drenge skal først i kamp i morgen, hvor vi håber på bedre vejr og dansk sejr på San Siro

Søndag : Efter en lang bustur  ankom vi søndag morgen  til Gardaland i solskin. Vi havde en dejlig dag hvor børnene prøvede parken forlystelser af. Vi ankom til Parco del Garda. Efter aftenmad kl 21.00 gik alle op i hytterne og omkring kl 22.00 sov alle. Vi var trætte....

Solen skinner i Hedensted, vi er på vej til sol varme og bold. Humøret i bussen er højt, Torben har lige holdt velkomsttale, og vi er alle så klar.

Når vi rammer tyskland falder hjemmeside aktiviten nok en del, dataroaming er ikke billigt
OK er en af vore tursponsorer
Check in i Cafeen.
Stemning i bussen på vej til Italien. Vi er lige kommet afsted, bussen er fuld og alle er glade.